Title

Bist Du sicher?

Forum Nieuwe functies. (2)

Nieuwe functies. (2)

Robert 
Zitieren | vor 5 Jahre
edited by
Robert 

Er is door Kristiina informatie geplaatst in het UDC Blog http://blog.uniteddogs.com/2012/new-features/

Hier volgt de vertaling

Wat extra plezier.

Allereerst, ik weet zeker dat jullie al gemerkt hebben dat er een leuke nieuwe functie op de foto pagina is gekomen om traktaties te geven aan honden & katten en met hen te spelen. Deze kleine functie is een eerste stap in een grotere leuke en speelse elementen op de pagina.. Er komt nog veel meer om naar uit te kijken.

Terugkoppeling (Feedback).

En ten tweede hebben we problemen om ervoor te zorgen dat de feedback over fouten en jullie ideeën over het verbeteren van functies niet over het hoofd te zien. Momenteel zijn er hier over verschillende forum discussies , ook verschillende threads in verschillende talen, moderators rapportage zowel in onze blog voor moderators en mijn e-mail.

Jullie feedback is super belangrijk voor ons. Ik wil er in de eerste plaats zeker van zijn dat het gemakkelijk zou zijn om ons feedback te sturen en ook dat er niets zou verloren gaan in de verschillende kanalen. Dus, als jullie nu kijken naar de linkerkant van het scherm zie je een kleine knop met de naam Feedback. Door hier op te klikken zal er een terugkoppeling venster openen.

Waarom dat zeer goed is, voor zowel jullie en ons is dat dit kleine venster ons informatie geeft over de plaats waar je het probleem gevonden is (slaat de pagina’s op waar je de melding van verstuurt), je gebruikersnaam (zodat ik je feedback kan geven als er iets gerepareerd is of voor aanvullende vragen) en je computer gegevens (zodat je niet je browser versie hoeft door te geven) en het belangrijkste van alles, het houdt alles wat er wordt gerapporteerd opgeslagen, zodat er niets verloren gaat.

Zitieren | vor 5 Jahre

Thanks

Du must eingeloggt sein